ÁSZF

 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen ÁSZF tartalmazza a weboldal – www.impdesign.hu és a benne található webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

www.impdesign.hu

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév:

Bodnár Ágnes e.v. - IMP Design

Székhely címe:

3700 Kazincbarcika, Berkenye utca 15.

Nyilvántartási szám:

52095784

Adószám:

79154938-1-25

Statisztikai számjel:

79154938741023105

 

 

Bankszámlaszám:

11773346-00771986

E-mail cím:

info@impdesign.hu

 

Ügyfélszogálat/Áruház adatai:

Cím:

3700 Kazincbarcika, Berkenye utca 15.

Mobil:

+36 70 614 59 17

Nyitva tartása:

Hétfő-Péntek:

9:00-23:00

Szombat:

9:00-23:00

Vasárnap:

ZÁRVA

 

 

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

 1. A Webáruházban történő rendeléshez nem szükséges regisztrálnia, így időt takaríthat meg és lényegesen egyszerűbbé teszi a rendelés folyamatát is.
     Ha úgy dönt, hogy regisztrál, az azzal az előnnyel jár, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, valamint a kosárba tett termékek megőrződnek, így később is visszatérhet a félbehagyott rendeléséhez. A regisztráció automatikusan feljogosítja arra, hogy részt vegyen az IMP design termékeinek és szolgáltatásainak akcióira, kedvezményes megvásárlására, megrendelésére amikor a kedvezmények / akciók meghirdetésre kerülnek.

2. A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

3. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait és nem küldhet megrendelést sem.

4. Név nélküli és bejelentkezett látogatók beazonosítására weboldalunk egy cookie-t használ arra, hogy megállapítsa azt, hogy Ön név nélküli vagy bejelentkezett látogató. Ha Ön bejelentkezett, weboldalunk némileg más tartalmat jelenít meg, mint a névtelen látogatók esetében. Ha ez a cookie nincs jelen, vagy Ön letiltja azt, weboldalunk úgy érzékeli, hogy Ön névtelen látogató, és nem jelennek meg a felhasználó által elérhető funkciók. Ha azonban a cookie engedélyezve van, weboldalunk megjegyzi, hogy Ön "bejelentkezett".

A MEGRENDELÉS LÉPÉSEI:

  1. A kosár használata

  2. A megrendelés összeállítása

  3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

  4. A megrendelés elküldése

  5. A megrendelés visszaigazolása (leghamarabb 1, legkésőbb 3 munkanapon belül történik) - kivéve ha egyéb okok miatt ez késik ( például technikai akadályok / problémák, szünet, távollét, betegség stb. A lehetséges csúszásról a megrendelők a közösségi felületeken is értesülhetnek)

  6. Szolgáltatás, illetve áttervezést igénylő megrendelések esetén kapcsolatfelvétel a megrendelővel – igény egyeztetés, igényleadás bekérésére.

  7. Digitális megrendelések esetén: a jóváhagyás után a digitális anyagokat a megadott e-mail címre küldjük!

     

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) Szolgáltatás megrendelés esetén (például festmények, egyedi tárgyak készíttetése esetén stb.) az adásvételi szerződés MELLETT kérhető az IMP Design hivatalos megbízói szerződéskötése is, amit egyeztetés után e-mailben küldünk el a megrendelő részére.

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termékek lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain, továbbá nem fix kinézetű termékek esetén (például a megrendelés után személyre szabható grafikai sablonok, névjegykártyák, címkék és egyedi megrendelések esetén stb.) az elkészítendő termékek pontos adatait kapcsolatfelvétel után közösen egyeztetjük írásban.

 

Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó Ft árak.

Kiszállítás, személyes átvétel, digitális anyagokra vonatkozó információk

Külföldi szállítási cím esetén kérje egyedi szállítási ajánlatunkat!
Az alább felsorolt szállítási opciók és díjak magyarországi címek esetén érvényesek.

Személyes átvételre jelenleg a székhelyünkön nincs lehetőség, ezért személyes átvétel esetén mindenképp vegye fel velünk a kapcsolatot!

A digitális anyagokat, grafikai tervezéseket, megvásárolt leírásokat és pdfeket ( tehát a nem fizikális termékeket) MINDEN ESETBEN a regisztrációkor megadott e-amil címre küldjük! Amennyiben, a megadott e-amil cím nem megfelelő önnek a termék elküldésére, azt mindenképp a megrendeléskor jelezze felénk!

 Szállítási költség:

- A szállítást kizárólag a GLS futárszolgálattal történik, aminek díja előreutalás etesén bruttó *1270 Ft. 

- Utánvétel esetén: bruttó *2100 ft.

*A 10 000 forint alatti, egyedi, személyreszabott megrendelések szállítási árai eltérhetnek. 

 

  • Bruttó 10000Ft felett 0Ft, azaz átvállaljuk a szállítási költséget!

  • E-mailen történő digitális anyagok átküldése esetén küldési költség nincs. FIGYELEM: Ha digitális anyagot vásárolsz, akkor mindenképpen az INGYENES szállítási lehetőséget jelöld meg. Az INGYENES szállítási lehetőség csak e-mailen küldhető termékeknél érhető el. Ha vegyes kosárnál (fizikai+ digitális) fizikai terméket is vásárolsz, akkor a fizikai termék szállítási lehetősége fog megjelenni megrendeléskor, a digitális termékeket pedig elküldjük e-mailen.

FONTOS: A GLS CSOMAGPONTRA VALÓ FELADÁS JELENLEG NEM ELÉRHETŐ. 

 

Szállítási határidő (raktáron lévő termék esetén):

  • 2-5 munkanap (megrendeléstől függően)

  • készlethiány esetén egyedileg egyeztetett szállítási határidőt vállalunk – ezt a megrendelővel közösen egyeztetjük.

  • Egyedi megrendelések / szolgáltatások kérése esetén a szállítás az adott termék elkészítésének bonyolultságától, alapanyag beszerzésétől függ, ezért azt mindenképp megrendelés után e-mailben egyeztetjük.

  • Egyedi kérésre a szállítási időpont megadható számunkra, és akkor abban az időpontban adjuk fel a rendelt termékeket.

     

Csomag nyomonkövetése:

Önnek lehetősége van a feladás és megérkezés között a csomagjának nyomonkövetésére. Ehhez elegendő a futárszolgálat nyomkövető oldalán beírni az általunk megadott csomagszámot.

Amennyiben a szállítási idő több napot venne igénybe (pl. utánrendelés miatt), azt még a rendelés leadása után egyeztetjük Önnel. Kérjük törekedjen a megadott címen tartózkodni a várható kézbesítés napján, mert egy esetleges sikertelen kipostázás esetén a felmerülő többletköltségek a vásárlót terhelik. Utánvételes vásárlás esetén tartson magánál a küldemény átvételéhez szükséges készpénzt!

 

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvéttel): a leadás rendelés után megbeszélt helyen, illetve legtöbb esetben a futárnál már bankkártyával is fizethet.)

  2. Banki átutalás (előreutalás): Ilyen esetben utalás előtt mindig egyeztessen velünk az elérhetőségeink valamelyikén! A banki átutalás számlaszáma: 11773346 00771986 OTP, Bodnár Ágnes névre történik. Az átutalás megjegyzés rovatába minden esetben tüntesse fel a megrendelés kódjának első 8 számjegyét és a nevét.

  3. Fizessen egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan bankkártyával Barion rendszeren keresztül, a rendelés véglegesítése során: A Barion rendszer egy maximálisan biztonságos rendszer, amivel gyorsan, és egyszerűen rendezhetik bankkártyával a kifizetéseket. A Barion Payment zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló nemzetközi szinten is működő intézmény. Engedély száma: H-EN-I-1064/2013.  A Baron felületen megadott bankkátya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatás választása után a vásárló átirányításra kerül a Baron fizetőfelületére, ahol megadva az adatokat tudja teljesíteni a vásárlást. Felhívjuk a figyelmet, hogy a Barion nem tárol adatokat, csak a felületükön való regisztráció esetén, amire a mindenkori Barion Payment Zrt. által kibocsájtott adatvédelmi tájékoztató érvényes. 

Elállási jog

1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI MINTATÁJÉKOZTATÓ

FONTOS ZÁRADÉK EGYEDI MEGRENDELÉSEK ESETÉN: (grafikai szolgáltatások, egyedi, személyre szabott, rendelésre készített dizájn termékek stb.) ESETÉN AZ ELÁLLÁSI, FELMONDÁSI JOG NEM JÁR AZ ÖSSZEG VISSZAFIZETÉSÉVEL! Ilyen megrendelések esetén minden esetben kizárólag előleggel dolgozunk, hiszen a teljesítés több napot is igénybe vehet, amíg a termék elkészül. Ezért a termék készítése alatt visszamondott megrendeléseknél nem a teljes összeg, csupán csak az előleg vész el.

Átadás után (ami a végszámla teljesítése után történik meg) nem tudunk már visszamondott, és nem kellő megrendeléseket visszafogadni.

A spontán elállási jog és annak összegének a visszatérítése kizárólag csak az olyan termékekre értendőek, amelyek már raktáron találhatóak, illetve készlethiány esetén a vásárlótól függetlenül is megrendelésre kerülnének, illetve fix – az IMP Design, vagy más gyártó által előre meghatározott kül- és beltartalommal rendelkeznek oly módon, hogy annak megváltoztatását nem befolyásolta a megrendelő – tehát nem egyedi, kizárólag olyan formában csak számára készített termékről van szó.

 

ÁLTALÁNOS ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI JOG FIX (nem egyedi rendeléses) TERMÉKEKRE

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (Bodnár Ágnes (IMP Design) , 3700 Kazincbarcika, Berkenye utca 15. postafiók: 705. e-amil cím: info@impdesign.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

a) Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

b) A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

c)  Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az elállási jog az egyedileg – kizárólag a megrendelő számára készített, személyre szabott megrendelésekre NEM vonatkozik! (Részletesen fentebb olvasható)

 

 Elállási nyilatkozatminta2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Cégnév:

Bodnár Ágnes

Postai cím:

3700, Kazincbarcika, Berkenye utca 15.

Ügyfélszolgálat:

+36 70 614 59 17

 

 

E-mail:

info@impdesign.hu

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

 A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ MINTATÁJÉKOZTATÓ

 1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

BÉRGYÁRTATOTT, és Saját gyártású (általában limitált kiadású) TERMÉKEK KELLÉKSZAVATOSSÁGA:

A termékszavatosság szabályai egyaránt vonatkoznak az IMP Design által forgalmazott általános termékek, és a saját tervezésű termékek (például egyedi dizájnertárgyak) esetére is.

Bérgyártatott ( tehát más gyártók által kivitelezett, de az IMP Desing által tervezett termékek) esetén minden esetben automatikusan 1 éves garancia jár, amibe beletartozik a termékek esetleges javítása / és vagy cseréje, illetve megbeszélés alapján az összeg levásárolhatósága, vagy visszatérítése – a hibás termék visszaküldése után. ( indokolt esetben, ha a sérülés nem szándékosan szerzett) Ahogyan az általános – lentebb is olvasható – szabályok alapján, úgy itt is ezen lehetőségek csak abban az esetben vehetőek igénybe, ha a termék hibás mivoltából fakadóan került értékromlásra, illetve visszaküldéskor a leírt és indokoltan visszaküldött állapotnak megfelelően juttatják azt vissza az IMP Desinghoz. Minden más rendelkezés ugyanúgy érvényes ezen termékek esetében is, ahogyan az IMP Desing nem saját termékes termékeinél is olvasható.

 

EGYEDI MEGRENDELÉSEKRE VONATKOZÓ SZAVATOSSÁG

Egyedi megrendelések esetén 1 éves garancia van ( javításra) ám elállási jog nincs!

A terméket minden esetben az összeg beérkezése után már elkezdjük tervezni, személyre szabottan – egyedi kérés alapján – tehát az ilyen jellegű termékeket visszavenni már nem tudjuk.

KIVÉTELEK: A termék visszavételét egyetlen egy esetben tudjuk kivitelezni, akkor, ha a termék minősége a szolgáltató (Imp Design) hibájából fakadóan indul romlásnak, vagy alapanyaggyengeség miatt keletkeznek rajta problémák ( például elenged a ragasztó, vagy felpattogzik a festék a terméken megfelelő használat és elhelyezés mellett stb. stb.)

Ebben az esetben a megrendelő kérheti:

- a termék árának visszatérítését ( a hibás termék visszaküldése után)

- a termék újrakészítését , vagy díjmentes javítását, átalakítását (a hibás termék visszaküldése után)

- a termék árának levásárlását ( annak visszaküldése után)

 

Ön Bodnár Ágnes /  www.impdesign.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Bodnár Ágnes / IMP Design vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

SAJÁT TERMÉKES BÉRGYÁRTATOTT TERMÉKEK ESETÉN:

Az IMP Design által tervezett, de más gyártók (Továbbiakban bérgyártók) által kiviteleztetett termékek esetén (nyomdai – készleten található print anyagok, száraz árú élelmiszerek és kézműves termékek, mint például szappan, csokoládé, tea, lekvár stb. stb.) A termékszavatosságot annak gyártója, nem pedig a tervezője garantálja – Minden gyártatott termék kizárólag a bérgyártatók által meghatározott, és szabályszerűen előírt alap csomagolásban kerül forgalmazásra oly módon, hogy az Imp Design, mint tervező az alap csomagolás megbontása nélkül felülcsomagolt – saját tervezésű csomagolással látja el a termékeket. Ezért fontos kiemelni, hogy minden bérgyártatott termékünk maximálisan megfelel a mindenkori csomagoláselőírási jogszabályoknak, beleértve a termékek összetevőjét, és szavatossági idejének meghatározását is – amit minden esetben a bérgyártó garantál – tekintettel arra, hogy mindegyik bérgyártó partnerünk rendelkezik az ehhez szükséges engedélyekkel, és gyártóterülettel.

Az IMP Design által tervezett felülcsomagolások minden esetben kötelezően tartalmazzák ezen gyártók adatait, és elérhetőségét, továbbá a szavatossági időt, és a termékek összetevőjét. Összetevőkkel, szavatossággal kapcsolatos minőségi kifogás esetén a vásárló panaszával elektronikus úton fordulhat az IMP Design felé (info@impdesign.hu) – indokolt esetben válaszát átirányítjuk a megfelelő gyártókhoz.

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

FIGYELEM: A termékszavatosság bizonyos kitételei NEM VONATKOZNAK azon termékekre amelyeket:

- leakciózottak, leértékeltek, jelentős értékcsökkenéssel akcióban árusítottak (csak abban az esetben ha a termék valóban fogyaszthatatlan ízre és állagra, továbbá fogyaszthatósága veszélyeztetné az egészséget. Azonban erre a gondos ellenőrzés végett nem kerülhet sor, hiszen minden esetben olyan termékek kerülnek leakciózásra, amelyek minden gond és komoly minőségi romlás nélkül használhatóak! A szavatosság ezen kitételeit minden esetben a címkéken feltüntetett gyártó (bérgyártó) garantálja és kezeli.

 

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

 

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/... alapján Bodnár Ágnes / IMP Design jótállásra köteles.

 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Jogai, és a határidőkre vonatkozó záradékok a fentebb található 1., és 2. pontokban olvashatóak.

 

<span sty

 

 

Letöltés (PDF)